Naše škola se zapojila do výzvy MŠMT, řídícího orgánu OP VVV (Výzva č. 02_18_063 pro Šablony II - MMR v prioritiní ose 3 OP), a po procesu hodnocení a schválení získala částku 869 470 Kč.
Realizace projektu začala 1. 1. 2019 a projekt potrvá do 31. 12. 2020.
Cílem tohoto projektu je zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích a sociální integrace žáků.
Stěžejní část finanční podpory, kterou základní škola získala, je směřována do personální podpory školního psychologa. Další část finančních prostředků je určena na fungování speciálního pedagoga pro ŠD a ŠK, také na podporu
projektových dnů ve škole i školní družině, a v neposlední řadě na další vzdělávání pedagogických pracovníků školní družiny v oblasti ICT.
Naše škola se zapojila do výzvy MŠMT, řídícího orgánu OP VVV (Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování -
šablony pro MŠ a ZŠ pro méně rozvinutý region v prioritní ose 3 OP), a po procesu hodnocení a schválení získala částku 437 517 Kč.
Realizace projektu začala 1. 9. 2016 a projekt potrvá do 31. 8. 2018.
Cílem tohoto projektu je zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích a sociální integrace žáků.
Stěžejní část finanční podpory, kterou základní škola získala, je směřována do personální podpory školního asistenta. Další část finančních prostředků je určena na
fungování Klubu zábavné logiky a deskových her.
Naše škola se v letošním školním roce zapojila do projektu pod názvem UČITELÉ ONLINE, který je realizován v rámci výzvy č. 51 Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, oblast podpory 1.3 Další vzdělávání pedagogických pracovníků škol a školských zařízení.
Příjemcem podpory je Střední odborné učiliště DAKOL, s.r.o., partnery projektu jsou firma ITveSkole, o.p.s., 30 základních a 6 středních škol. Projekt bude realizován v období září 2014 červenec 2015.
Hlavním cílem projektu UČITELÉ ONLINE je zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků základních a středních škol při integraci informačních a komunikačních technologií do výuky a výchovně-vzdělávacích činností školy. Záměrem projektu je proškolit více než 500 pedagogických pracovníků z 30 základních a 7 středních škol v Moravskoslezském, Olomouckém, Zlínském a Královehradeckém kraji v oblasti využívání moderních technologií ve výuce.
Fotogalerie školení a mentoringu pro pedagogy - účastníky projektu. Využívání pořízeného zařízení - konvertibilních notebooků Dell.
Mgr. Pavel Sumec, tel: 57 111 73 17, email: skola@sedmikraska.cz
Od 1. ledna 2013 Základní škola Sedmikráska realizuje projekt z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost - 1.4. EU - Peníze školám. V rámci projektu probíhají 3 klíčové aktivity, které zkvalitní a zefektivní proces výchovy a vzdělávání na Sedmikrásce.
je zaměřena na vzdělávání pedagogických pracovníků. Učitelé Sedmikrásky získávají při realizaci projektu podporu formou vzdělávacích aktivit zaměřených na oblast digitálních technologií a dále ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti žáků základních škol.
je zaměřena na inovaci a zkvalitnění výuky prostřednictvím informačních
technologií. V rámci projektu vznikají sady digitálních
učebních materiálů a jsou následně ověřovány v hodinách. Nedílnou součástí
projektu je také sdílení těchto digitálních učebních materiálů na webových
stránkách školy.
Pro zkvalitnění a podporu výuky byla z finančních prostředků projektu vybavena
novou technikou učebna informatiky a byl pořízen nový server s příslušným
serverovým operačním systémem. Rámcovou smlouvou bylo pokryto licencování
všech pracovních stanic školy.
Více
informací
DUMy
(digitální učební materiály)
(plným názvem REEDUKACE, TERAPIE A JINÉ CESTY K UČENÍ ŽÁKŮ SE SVP)
Projekt se realizoval od 1. září 2012 do 31. 5. 2014.
Projekt SPOLU završil 5letou systematickou práci ZŠ Sedmikráska zaměřenou na práci se znevýhodněnými a nadanými žáky.
Tentokrát jsme se zaměřili na shromáždění a sdílení příkladů dobré praxe, podporu asistenčních a psychologických služeb, prevenci šikany a využití dostupných nástrojů zabraňujících předčasnému odchodu žáků ze systému vzdělávání. Rozšířili jsme nabídku aktivit žáků ve volném čase, pomáhali znevýhodněným žákům a rozšířili možnosti cest k učení pro žáky nadané. Část projektu byla věnována i dovybavení učeben a školních prostor. Dalším vzděláváním jsme zvýšili kompetence pedagogů k rovnému přístupu ve vzdělávání.
Na projektu se podílelo 21 zaměstnanců Sedmikrásky.
Projekt trval od 1. 7. 2011 do 30. 6. 2012.
V rámci udržitelnosti jsou využívané všechny výstupy projektu, včetně zájmových útvarů. Asistentka pedagoga i školní psycholog pokračují ve své činnosti.
Základní škola Sedmikráska započala v listopadu 2009 s realizací projektu Můžeme být spolu II. Jeho hlavním cílem bylo VYTVOŘENÍ UDRŽITELNÝCH PODMÍNEK PRO INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ NA I. A II. STUPNI SEDMIKRÁSKY, EFEKTIVNÍ UČENÍ, UPLATNĚNÍ ABSOLVENTŮ a následné HODNOCENÍ a PREZENTACE příkladů dobré praxe.
Během 21 projektových měsíců na škole proběhly klíčové aktivity zaměřené na integraci znevýhodněných žáků, práci s nadanými žáky, zavedení a ověřování nových metod hodnocení žáků, inovaci školního vzdělávacího programu v oblasti průřezových témat, zlepšení klimatu tříd, spolupráci školy a rodiny v oblasti volnočasových aktivit a další vzdělávání pedagogických pracovníků. Materiálně byly vybaveny třídy a učebna Informatiky, částečně jsme odstranili stávající bariéry pro imobilní žáky, učitelé a pracovníci projektu se dále vzdělávali.
© Sedmikráska [ skola@sedmikraska.cz, (+420) 57 57 53 923 ]